Մարզպետի աշխատակազմ
Կառուցվածք

Արմինե Ավագյան
Անձնակազմի կառավարման, փաստաթղթաշրջանառության և հասարակայնության հետ կապերի վարչության պետ
(+374 285) 4 42 99
Կենսագրություն
Ծնվել է 1978թ․ դեկտեմբերի 10-ին Կապան քաղաքում։
1995թ․ոսկե մեդալով ավարտել է Կապանի թիվ 10 միջնակարգ դպրոցը։
2000թ․ ավարտել է Երեւանի պետական համալսարանի ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետը՝ ստանալով լրագրության բակալավրի որակավորում (մասնագիտացումը՝ «Ռադիոհեռուստաժուռնալիստիկա»)։
2002թ․ավարտել է Երեւանի պետական համալսարանի ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի մագիստրատուրան՝ ստանալով լրագրության մագիստրոսի աստիճան (մասնագիտացումը՝ «Էլեկտրոնային լրագրություն»)։
Ուսանողական տարիներին թղթակցել է «Հայաստան» թերթին, «Սյունիքի ռադիոյին», «Ազատություն» Ռ/Կ «Մաքս Լիբերթի» ծրագրին, աշխատելու տարիներին նաեւ՝ www.echannel.am, www.armenianow.com կայքերին։
Աշխատանքային գործունեություն
2003թ. հունվար – 2003թ. հոկտեմբեր՝ «Սյունյաց աշխարհ» մարզային թերթ՝ լրագրող:
2003թ. հոկտեմբեր – 2015թ. փետրվար՝ «Սյունյաց երկիր» մարզային թերթ՝ լրագրող, պատասխանատու քարտուղար:
2015թ. փետրվար – 2018թ. հուլիս՝ Կապանի համայնքապետարան՝ Կապան համայնքի ղեկավարի մամուլի քարտուղար:
31.07.2018թ. ՀՀ Սյունիքի մարզպետի (թիվ 175-Ա) կարգադրությամբ նշանակվել է ՀՀ Սյունիքի մարզպետի օգնական:
21.11.2018 թ․ ՀՀ Սյունիքի մարզպետի (թիվ 285 - Ա) կարգադրությամբ ազատվել է ՀՀ Սյունիքի մարզպետի օգնականի պաշտոնից եւ նշանակվել ՀՀ Սյունիքի մարզպետի խորհրդականի պաշտոնում:
15․03․2022թ․ՀՀ Սյունիքի մարզպետի (թիվ 124 - Ա) որոշմամբ ազատվել է ՀՀ Սյունիքի մարզպետի խորհրդականի պաշտոնից եւ նշանակվել մարզպետի օգնականի պաշտոնում։
18․09․2025թ․ Սյունիքի մարզպետի (N 442-Ա) որոշմամբ ազատվել է Սյունիքի մարզպետի օգնականի պաշտոնից։
2025թ․ սեպտեմբերի 19-ին նշանակվել է ՀՀ Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի անձնակազմի կառավարման, փաստաթղթաշրջանառության և հասարակայնության հետ կապերի վարչության պետի պաշտոնում։
Գործառույթներ / իրավասություններ
Վարչության պետը հաշվետու և անմիջական ենթակա է Հայաստանի Հանրապետության Սյունիքի մարզպետին , անմիջական հաշվետու է Մարզպետի աշխատակազմի գլխավոր քարտուղարին:
- կազմակերպում է Մարզպետի աշխատակազմին հասցեագրված փաստաթղթերի գրանցման, էլեկտրոնային համակարգ մուտքագրման և փաստաթղթաշրջանառության վարման աշխատանքները.
- կազմակերպում է Մարզպետի որոշումների հաշվառումը և պահպանումը, Մարզպետի որոշումների առաքումը ՀՀ տարածքային կառավարման նախարարություն, դրանց վերաբերյալ դիտողությունների դեպքում` ապահովում օրենսդրության պահանջներին համապատասխանեցումը.
- կազմակերպում է Մարզպետին և Գլխավոր քարտուղարին ներկայացվող ոչ գաղտնի թղթակցությունների դասակարգման և հաշվառման աշխատանքները.
- կազմակերպում է քաղաքացիների ընդունելության, նրանց դիմում-բողոքների և առաջարկությունների՝ սահմանված կարգով քննարկումը.
- կազմակերպում է Մարզպետի աշխատակազմի արխիվային գործի վարման աշխատանքները.
- կազմակերպում է Մարզպետի կողմից հրավիրվող խորհրդակցությունների, մարզի խորհրդի նիստերի նախապատրաստման և արձանագրման աշխատանքները.
- ապահովում է Վարչության աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքները
- կազմակերպում է Մարզպետի որոշումների և Գլխավոր քարտուղարի հրամանների հաշվառման, դրանց բնօրինակների պահպանության և հասցեատերերին առաքման աշխատանքները.
- կազմակերպում է Մարզպետի և Գլխավոր քարտուղարի կողմից նշանակվող անձանց, ինչպես նաև ժամկետային աշխատանքային պայմանագրով քաղաքացիական ծառայության ժամանակավոր թափուր պաշտոն զբաղեցնող անձանց անձնական գործերի վարման, հաշվառման, պահպանման աշխատանքները.
- կազմակերպում է Քաղաքացիական ծառայության տեղեկատվական հարթակի (այսուհետ՝ ՔԾՏՀ) վարման աշխատանքը.
- կազմակերպում է քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անձնագրերի, դրանցում փոփոխություններ կատարելու նախագծերի նախապատրաստման և դրանք համաձայնեցման ներկայացնելու աշխատանքները.
- կազմակերպում է թափուր պաշտոններ զբաղեցնելու համար անցկացվող մրցույթների նախապատրաստման, կազմակերպման և վարման աշխատանքները.
- կազմակերպում է Աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայողների վերապատրաստման կազմակերպման աշխատանքները.
- կազմակերպում է աշխատանքային, այդ թվում` ժամկետային, պայմանագրերի կնքման հետ կապված աշխատանքները (ՊՈԱԿ-ի և ՓԲԸ-ի տնօրենների, քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների).
- կազմակերպում է աշխատակիցների և մարզային ենթակայության կազմակերպությունների ղեկավարների արձակուրդների ժամանակացույցի կազմման, Աշխատակազի աշխատակիցների գործուղման վկայականների տրամադրման աշխատանքները.
- ապահովում է ապրանքանյութական արժեքների ձեռքբերման ու հաշվառման, Մարզպետի աշխատակազմում պետական սեփականության պահպանության և արդյունավետ օգտագործման ուղղությամբ միջոցների ձեռնարկման աշխատանքները.
- ապահովում է Մարզպետի աշխատակազմի ավտոտրանսպորտային սպասարկման աշխատանքները.
- ապահովում է Մարզպետի և այլ պաշտոնատար անձանց մամուլի աuուլիuների, հարցազրույցների, ճեպազրույցների անցկացումը, հայտարարությունների ու մամուլի հաղորդագրությունների պատրաստումը` մարզպետի աշխատակազմի գործունեությանն առնչվող հանրային հետաքրքրություն ներկայացնող թեմաների վերաբերյալ.
- ապահովում է Մարզպետին և այլ պաշտոնատար անձանց` զանգվածային լրատվության միջոցներում տեղ գտած կարևոր նյութերի մաuին ծանուցման և անհրաժեշտության դեպքում դրանց oպերատիվ արձագանքման աշխատանքները.
- ապահովում է մարզպետի աշխատակազմի գործունեությանը առնչվող պարտադիր հրապարակման տեղեկությունների հրապարակումը՝ տարեկան առնվազն մեկ անգամ, իսկ դրանցում կատարված փոփոխությունները` 10-օրյա ժամկետում.
- ապահովում է վերլուծական և այլ նյութերի համակարգված արխիվի uտեղծման գործընթացը, տեխնիկական հնարավորությունների առկայության դեպքում` հեռուuտաֆիլմերի, տեuանյութերի պատրաuտման, տեղեկագրերի թողարկման աշխատանքները.
- ապահովում է Աշխատակազմի պաշտոնական կայքի բովանդակային uպաuարկումը.
- ապահովում է uահմանված կարգով Աշխատակազմում լրագրողների հավատարմագրման կազմակերպման և անցկացման աշխատանքները.
- ապահովում է ինտերնետային անխափան կապը Մարզպետի աշխատակազմում.
- ապահովում է «Mulberry 2» համակարգի սպասարկումը, «Mulberry 2» համակարգի տվյալների բազայի ստեղծման, խմբագրման և կարգաբերման աշխատանքները.
- ապահովում է «Mulberry 2» համակարգում ներառված մարզային ենթակայության առողջապահական և հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների հետ փոխադարձ կապի համակարգումը: